You are currently viewing Zmanjševanje stresa – 6 naravnih snovi, ki učinkovito pomagajo

Zmanjševanje stresa – 6 naravnih snovi, ki učinkovito pomagajo

Saj se spomnete stiske, ki vam jo je povzročila nepredvidena gneča na poti do službe. Ali pa nenaden prihod šefa, ko še niste opravili zastavljenega dela. Tudi klic iz šole, da pridete po otroka, saj se ne počuti dobro. In to ravno sredi pomembnega sestanka. In še mnoge, mnoge druge situacije.

Učinkovito premagovanje ali zmanjševanje stresa je danes za veliko ljudi ključno vprašanje. Vpliv družbe in okolja je močan, pritiski na naše telo tudi. Velik izziv tako predstavlja obvladovanje stresnih situacij. Pogost stres lahko sproži bolezenske znake, o katerih smo že govorili. Tako imenovana ‘izgorelost’ je postala vsakdanja beseda v zahodnem svetu. Vsak od nas že koga pozna, ki je izgorel. Zdravljenje je navadno dolgotrajno. 

V tem blogu se bomo posvetili naravnim snovem, ki pripomorejo, da bo vaše telo kljub pogostemu stresu, ostalo zdravo in vitalno.

6 adaptogenih snovi za premagovanje, zmanjševanje stresa

  1. Rožni koren
  2. Goba glavatec (cordyceps)
  3. Ašvaganda
  4. Maca
  5. Vitamini iz skupine B
  6. Ginseng