You are currently viewing Koliko CBD potrebujem, da premagam stres

Koliko CBD potrebujem, da premagam stres

V zadnjem delu nadaljevanja kako se na naraven način boriti proti stresu vam želimo podati smernice kakšne količine CBD so primerne za učinkovito premagovanje stresa. Izkaže se, da različni ponudniki CBD kapljic, predlagamo različne količine. Res je, da so naša telesa edinstvena in zato en recept za vse ne obstaja. Pomagajte si z našim priporočilom ter se opazujte. Še vedno lahko količino zaužitega CBD povečate in tudi zmanjšate.

Psihoterapevti označujejo različne stopnje občutenja stresa:

  • faza alarma
  • faza upora
  • faza izčrpanosti

V fazi alarma se sproži spontani odziv proti povzročitelju stresa- ‘ boj ali beg’. Sprosti se adrenalin. Značilni znaki so hitrejše bitje srce, potenje, napetost v mišicah, hlad po telesu. Telo v nekaj urah (ali dneh), prične zopet normalno funkcionirati.

dekle ima zaradi stresa napete mišice vratu, ki jo bolijo
Napetost in bolečina v mišicah je značilen pokazatelj vpliva stresa na telo.

V fazi upora je oseba še vedno ‘pod stresom’. Takšna obdobja so lahko dolga več tednov ali mesecev. Telo se trudi vzpostaviti notranje ravnovesje. Značilni simptomi iz faze alarma so manj izraženi. Vendar le navidezno. Veliko ljudi ima v tej fazi težave s spanjem in slabim počutjem, utrujenostjo, razdražljivostjo, koncentracijo, nizko produktivnostjo.

Če v tej fazi ne pomagamo telesu, se pojavi faza izčrpanosti. To je dejanska fizična izčrpanost, ki jo telo doživi zaradi dolgotrajnega boja s stresom. Na tej stopnji se ne more več ustrezno boriti z virusnimi in bakterijskimi infekcijami. Vse višja je raven stresnih hormonov. Izčrpanost prizadene tudi mentalno zdravje, ki lahko sproži duševne motnje. Pojavijo se srčno-žilna obolenja, težave s pritiskom, avtoimuna obolenja, kronične bolezni, diabetes, rak. Pogosto jih spremlja anksioznost in depresija

V nadaljevanju bomo za vsako fazo posebej skušali predlagati kako si lahko pomagate z izdelki iz konoplje. V preteklem članku smo pisali o tem zakaj CBD resnično pomaga pri borbi s stresom.

Zdaj pa vam želimo dati približne smernice koliko CBD zaužiti, da vam bo resnično pomagal. Zakaj približno? Ker enega recepta za vse ni.

Kapsule Stressocanna vsebujejo vsaj 4 različne adaptogene snovi. V članku 6 naravnih snovi, ki učinkovito zmanjšajo stres smo povedali, da te snovi v našem telesu zmanjšujejo učinke stresa, ob tem pa ne povzročajo stranskih učinkov.

Poleg tega vsebujejo posušene vršičke industrijske konoplje, ki dodatno pripomorejo k vzpostavitvi ravnovesja v telesu.

  1. Rožni koren
  2. Goba glavatec (cordyceps)
  3. Ašvaganda
  4. Vitamini iz skupine B

Rožni koren ima vpliv na nivo nevrotransmiterjev, na aktivnost centralnega živčevja ter na srčno žilni sistem. Učinkovine v rožnem korenu stimulirajo živčni sistem, zmanjšujejo utrujenost in depresijo, pripomorejo izboljšanju kognitivnih funkcij, idr.

Goba glavatec (cordyceps) ima pozitiven vpliv na telesno utrujenost in povečanje telesne energije. Prav tako so dokazani vplivi te snovi pri obvladovanju kardiovaskularnih bolezni, diabetesu, zmanjšanju libida, pri vnetjih.

Ašvaganda deluje protivnetno, antistresno, nevroprotektivno, protimikrobno. Pripomore k zmanjšanju tesnobe, izboljšanju spanja, kognitivnih in spolnih funkcij. Znižuje tudi nivo kortizola (stresnega hormona).

Vitamini iz skupine B ( vitamin B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9, B12), ki so v kapsulah Stressocanne, zvišujejo nivo energije, izboljšujejo delovanje živčevja, zmanjšujejo utrujenost, izboljšujejo psihološko stanje. Vitamin B5 je udeležen pri sintezi vitamina D, za katerega vemo, da ima več zelo pomembnih funkcij.

O pozitivnem delovanju CBD iz konoplje smo že veliko pisali. Njegova funkcija je, da kot fitokanabinoid pripomore k normalnemu delovanju endokanabinoidnega sistema. Glavna funkcija tega sistema pa je vzpostavitev ravnovesja.

Način jemanja kapsul Stressocanna

Kapsule lahko uživate preventivno. Še posebej, če ste dnevno izpostavljeni večjim pritiskom, odgovornosti, hitri odzivnosti.

Zjutraj po zajtrku vzemite 2 kapsuli Stressocanne. V primeru povečanega stresa vzemite še dodatno 1 kapsulo, torej 3 na dan.

V fazi upora uživajte CBD kapljice

Ste že nekaj časa pod vplivom večjega stresa in posledice tega že občutite? Ne branite se pomagati svojemu telesu. Kajti sedaj resnično potrebuje vašo prisotnost.

Uporabite preproste tehnike, ki smo jih opisali v članku 5 navad za zmanjšanje stresa, ki vam bodo zagotovo spremenile življenje.

Dokazano je, da so se ljudje, ki se učinkovito spopadajo s stresom, tega naučili! Priučili so se dobrih navad, kot je ta, da govorijo o svojih občutkih ali pišejo o tem dnevnik, v vsaki situaciji se potrudijo najti nekaj dobrega, občutijo hvaležnost za malenkosti, vadijo 3-delno dihanje, opustijo stalen nadzor.

Poskusite tudi vi. Zavedajte se, da je stres sprožilec številnih bolezni, ki pa jih je veliko težje zdraviti.

Začnite uživati CBD kapljice. Če se bojite, da vas bodo kapljice omamile, uspavale ali da boste izgubili nadzor nad mislimi in dejanji, mirno lahko te misli opustite. Številni vaši znanci in prijatelji so že preizkusili CBD kapljice. Če ne verjamete nam, vprašajte njih.

CBD ni psihotropen, zato ne povzroča omamljenosti. Če bi se vam zgodilo, da bi zaužili ‘preveč’ CBD, lahko pričakujete le, da boste zato bolj trdno spali. Zato jih priporočamo, da jih uživate zvečer.

Nekateri med vam poročajo, da jih CBD kapljice zbudijo. Ja, tudi to je možno. V tem primeru, uživajte kapljice zjutraj ali preko dneva.

Začnite s 3 kapljicami zvečer pred spanjem. Kanite jih pod jezik in zadržite vsaj 1 minuto, nato pogoltnite.

Če imate težave z doziranjem pod jezik, kanite kapljice na žličko. Obliznite žličko s spodnjo stranjo jezika. Kapljice lahko namažete po dlesnih.

Če imate tudi s tem težave, kupite naslednjič raje CBD konopljino smolo.

Pri večjem stresu, vzemite 3 kapljice še dodatno čez dan.

Posebno, če pričakujete stresni dogodek (nastop pred občinstvom, pogovor pri šefu, ….), vzemite kapljice vsaj 1 uro prej. Tako bo vpliv stresa na vas, veliko manjši.

V primeru, da je vaš problem bolj kompleksen, vam priporočamo pogovor s svetovalko v Be Hempy terapevtskem centru.

Bodite previdni, če jemljete zdravila. Med zaužitjem zdravil in CBD kapljic / smole naj mine 1 do 2 uri.

V fazi izčrpanosti pojdite k zdravniku

Ne čakajte, obiščite zdravnika! Vaše telo je prižgalo vse rdeče luči in nujno potrebuje takojšnje ukrepanje. Če je le mogoče, v vašo terapijo vključite pogovor s psihoterapevtom. Izprežite ali zmanjšajte stresorje na minimum.

Tudi če vam zdravnik predpiše antidepresive, lahko ob enem uživate tudi CBD konopljino smolo. Kot pri ostalih zdravilih je potrebono med zaužitjem počakati 1 do 2 uri. Tako bodo vse učinkovine imele v vašemu telesu možnost najbolje pomagati.

Uživanje CBD konopljine smole pri kroničnem stresu

Zaužijte CBD smolo zvečer. Odmerite približno 1 cm na prst in si razmažite po dlesnih. Lahko vstavite smolo tudi pod jezik ter počakate, da se dobro raztopi.

V primeru, da uživate zvečer zdravila, zaužijte smolo popoldne ali zjutraj.

Opazujte se. Po približno 3-5 dneh, bi morali biti vidni prvi znaki. Ne pričakujte velikih zgodb. Bodite zadovoljni s tem, da boste morda bolj umirjeni, kako uro dlje spali, bolj trdno spali, občutili v sebi moč in zadovoljstvo, ipd.

Če v tem času ne opazite popolnoma nobene spremembe, vzemite polovično ali celotno količino CBD smole še dopoldne. Smolo lahko zaužijete do 3 krat na dan.

Tudi, če jemljete smolo le enkrat na dan, jo pri povečanem stresu, vzemite večkrat. Vedno lahko dozo zmanjšate, ko telo nekaj časa kaže znake izboljšane umirjenosti.

Uživajte CBD smolo vsaj 3 mesece. Lahko tudi leto, dve,… Vaše telo se ne more ‘navaditi’ nanjo.

Po 3 mesecih poskusite za kak dan, dva ali en teden brez smole. Opazujte se. So se simptomi vrnili? Začnite z isto količino kot ste jo zaužili nazadnje.

Za konec

Vsak od nas se dnevno spopada z različno močnimi stresorji. K sreči nam narava daje številne snovi, s katerimi lahko svojemu telesu učinkovito pomagamo, da bo stresne dogodke dobro preneslo.

Poznamo fazo alarma, fazo upora in fazo izčrpanosti. V vsaki naslednji je nujno, da telesu pomagamo. V začetni fazi je uživanje adaptogenih snovi že dovolj, v zadnji pa so morda potrebna zdravila. V vsaki od njih pa je priporočljivo dodajanje CBD kapljic ali smole. Telesu namreč primanjkuje lastnih kanabinoidov. Ti pa so nujno potrebni za vzpostavitev homeostaze (ravnovesja).

Ob zaključku serije o naravnem premagovanju stresa vam želimo, da boste vedno znali dobro upravljati s stresom. Upamo tudi, da smo vam ponudili kako uporabno informacijo, ki jo boste s pridom uporabili za svoje zdravje.

Dekle je veselo, ko je premagalo stres in se povzpela na vrh hriba.
Ko zmanjšamo vpliv stresa na telo, se nam odprejo nova obzorja. Zopet začutimo, da smo srečni.